top of page

Harzen 24. - 30. juli 2022

Tyskland

Denne rejse har været på programmet siden årets start. Dog har der været lidt usikkerhed omkring rejsens gennemførsel grundet Tysklands noget strengere covid restriktioner.

MEN det lykkedes! Og endda utrolig godt.

9 gæster tilmeldte sig rejsen, vi boede alle på All-Inklusive hotel hvilket var dejlig nemt, og bekvemt når vi kom retur til hotellet efter en god dag på motorcyklen, fyldt op med indtryk.

Nogle gæster tog en ekstra overnatning på vejen derned og hjem igen. Selv kørte jeg sent på eftermiddagen mod Rødby den 23. juli. Da klokken var 22 befandt jeg mig i Hannover og holdte ind på et hotel for natten.

Dagen efter havde jeg kun 1,5 times kørsel til Harzen - jeg holdte en god pause i Hildesheim og fik på seightseeing i den smukke by. Jeg kan klart anbefale at køre forbi den smukke markedsplads samt domkirken.

Til eftermiddag ankom gæsterne hvorefter de blev tjekket ind inden fælles aftensmad kl. 19 samt gennemgang af dagene. Hver dag mødtes vi kl. 09.00 klar til afgang på de 5 køredage gæsterne havde.

7 dage - 6 overnatninger - 5 dage på motorcykel i Harzen.

Herunder kan du se et par af rejsens billeder.

Ønsker du at se det fulde galleri kan du trykke på knappen under.